Almedalen 2010

Som ensam Sverigedemokratisk representant från Östergötland beger jag mig tidigt på måndag morgon till Visby. Vistelsen blir kort eftersom jag bara stannar under måndagen, men jag har inget tvivel om att det kommer bli en givande och rolig dag. I år blir det dessutom premiär på Almedalen under politikerveckan för min del.

Förutom Sverigedemokraternas tänkta evenemang ska det bli kul att träffa andra politiker och se vad mer som händer under denna viktiga vecka. Jag kommer efter mitt besök att skiva en sammanfattning av politikerveckan som sedan kommer att publiceras här på bloggen samt på SD Östergötlands och SD Norrköpings hemsidor.

Vill någon som åker till Visby under politikerveckan träffas under måndagen är det bara att ringa mig på 0763 394611.

Länkar: Almedalsveckans hemsida, Sverigedemokraternas schema

One Response to Almedalen 2010

  1. jthedramallama skriver:

    Om du med ”tidigt på måndag morgon” menar första båten från Nynäshamn så hoppas jag att vi ses!

    Ha en bra Almedalsvecka!

Kommentera

