En liten uppdatering

Jag är ledsen att det inte blivit mycket bloggande sista tiden. Valrörelsen är i full gång som ni kanske har märkt, vilket också tar på tiden jag har här på bloggen. Senaste tiden har jag mött många positiva kommentarer kring min blogg, så det måste jag tacka för! Jag kommer tyvärr inte, som jag tidigare sa, att publicera något om Almedalen. I alla fall inte i nuläget på grund av tidsbrist och att det nu gått så lång tid sedan dess. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta.

Idag hade aktiva Sverigedemokrater från Östergötland ett möte med många djupa diskussioner och samtal. Förutom vår nya valarbetare Daniel Assai från Stockholm så fanns ett flertal representanter från Motala, Mjölby, Linköping, Finspång och Norrköping på plats. Förutom de olika diskussionerna talades det om organisationen i länet samt om de aktiviteter och satsningar vi kommer göra i Östergötland under valrörelsen. Det fanns inget tvivel om att alla var redo för en bra och intensiv valkampanj under den resterande tiden fram till valet.

Kommentera

