Bloggtips

Jag har blivit riktig dålig att blogga sedan valet, vad det beror på vet jag egentligen inte. Jag har trots allt då och då kommit på saker jag velat skriva om. Håll er gärna kvar här eller ta en titt då och då.

Det finns framförallt två nya bloggar som jag hoppas att ni inte missar.

En av dem tror jag de flesta av mina läsare kommer att tycka om och det är SD:s riksdagsblogg. I denna kan ni läsa om våra 20 riksdagsledamöters arbete i riksdagen samt andra spännande händelser.

Blogg nummer två är min partivän Alexandra Brunell som driver. Den heter Parliament Princess, och där skrivs det om lite allt möjligt även om det mesta kretsar kring politik och kring hennes jobb som Jimmie Åkessons politiska sekreterare. Skvaller från riksdagshuset kan väl alla vara intresserade av att få höra?

 

2 Responses to Bloggtips

  1. Erik E skriver:

    En liten rättelse, hon är inte POLITISK sekreterare, det är Linus Bylund som har den posten.

Kommentera

