Ordförandebrev vecka 47

Detta brev blir ganska kortfattat då det mesta av tiden under veckan gått åt att läsa alla handlingar inför Sverigedemokraternas högsta beslutande organ landsdagarna, som bär av nu i helgen med start idag, fredag. Det har varit en intressant läsning och handlingarna hittar ni här.  innefattar hundratals sidor.

I det stora hela har partistyrelsen fattat bra beslut, enligt mig. Jag ställer mig bakom partistyrelsens förslag till beslut i alla frågor, och tycker särskilt att det nya principprogrammet kommer väl till pass.

Ni kan följa landsdagarna live på denna länk. Efter landsdagarna kommer jag att skriva en sammanfattning som publiceras här.Annars vill jag rikta ett tack till valberedningen som föreslagit mig som suppleant i partistyrelsen.

Kommentarer inaktiverade.

